Program PRVOG modula stručnoga usavršavanja učitelja u suradnji projekta HRZZ-IP-2016-06-1210 Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture i savjetnika Agencije za odgoj i obrazovanje
Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta
Radni program
20. travnja 2018.
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Lučićeva 3, 10000 Zagreb
Dvorana VII
vrijeme |
sadržaj |
nositelj sadržaja |
10 – 10.05 |
O skupu – uvodna riječ |
Mirela Barbaroša-Šikić, prof. |
10. 05 – 10.45. |
Psihološki prediktori čitalačke pismenosti djece školske dobi |
prof. dr. sc. Gordana Keresteš |
10.45 – 11.30 |
Što se i kako u jeziku zamišlja? Dubina i širina rječnika tinejdžera |
prof. dr. sc. Anita Peti-Stantić |
11.30 – 11.45 |
Stanka za kavu |
|
11.45 – 13.30 |
RADIONICA: Od teksta do rječnika i nazad (upoznavanje s metodama i strategijama rada) AKTIVNOSTI: rad na strukturama tekstova |
Anita Peti-Stantić, Gordana Keresteš i Mirjana Tonković |
13.30– 14.15 |
Stanka za ručak |
|
14.15 – 15.45 |
RADIONICA: Od teksta do rječnika i nazad (rasprava i podjela poslova za rad s učenicima) AKTIVNOSTI: rad na strukturi vokabulara |
Anita Peti-Stantić i Mirjana Tonković |
15.45 – 16.00 |
Evaluacija skupa
|
Mirela Barbaroša-Šikić, prof. |
[Za provedbu projektnih aktivnosti koje se odnose na stručno usavršavanje učitelja ostvarena je suradnja s Agencijom za odgoj i obrazovanje, u kojoj je voditeljica Odjela za srednje školstvo i viša savjetnica za hrvatski jezik Mirela Barbaroša-Šikić, prof., okupila kolegice i kolege više savjetnike za predmete Hrvatski jezik – dr. sc. Marijanu Češi, za Prirodu i Biologiju – Lydiju Lugar, prof., za Povijest – Timura Križaka, prof., za Geografiju – Vesnu Milić, dipl. geograf, za Matematiku – Draženku Kovačević, prof. i Igora Šelimbera, prof., s kojima je u suradnji oformljena skupina učitelja iz pet županija sjeverozapadne Hrvatske.]
423 total views, 1 views today