Izlaganja na konferencijama i pozvana predavanja

  1. Peti-Stantić, Anita. Keresteš, Gordana. Zašto neka djeca teže čitaju i kako im pomoći. OŠ Matije Gupca Gornja Stubica. (pozvano predavanje)
  2. Peti-Stantić, Anita. Keresteš, Gordana. Zašto je djeci važno čitati od najranije dobi. Galerija grada Zaboka. (pozvano predavanje)
  3. Tušek, Jelena. Peti-Stantić, Anita. Vasung, Ana. Figurative Potential of Concrete Verbs in South Slavic Languages. Završna konferencija projekta MEGAHR The building blocks of information transfer in language processing. 8. listopada 2021. Filozofski fakultet, Zagreb.
  4. Vlašiček, Denis. Tonković, Mirjana. Dumančić, Francesca. Determinants of lexical decision times for nouns from the Croatian Psycholinguistic Database Završna konferencija projekta MEGAHR The building blocks of information transfer in language processing. 8. listopada 2021. Filozofski fakultet, Zagreb.
  5. Gnjidić, Vedrana. Palmović, Marijan. Peti-Stantić, Anita. Native language processing of cognates in general academic vocabulary in multilinguals  Završna konferencija projekta MEGAHR The building blocks of information transfer in language processing. 8. listopada 2021. Filozofski fakultet, Zagreb.
  6. Anđel, Maja. Peti-Stantić, Anita. Stanojević, Mateusz-Milan. The significance of specialized knowledge in rating concreteness in context Završna konferencija projekta MEGAHR The building blocks of information transfer in language processing. 8. listopada 2021. Filozofski fakultet, Zagreb.
  7. Ljubešić, Nikola. Peti-Stantić, Anita. Moving from static to dynamic computational word representations: predicting word concreteness in context  Završna konferencija projekta MEGAHR The building blocks of information transfer in language processing. 8. listopada 2021. Filozofski fakultet, Zagreb.
  8. Keresteš, Gordana. Tonković, Mirjana. Peti-Stantić, Anita. (Psycho)linguistic predictors of subjective age of word acquisition: Are there differences for words acquired in different developmental periods? Završna konferencija projekta MEGAHR The building blocks of information transfer in language processing. 8. listopada 2021. Filozofski fakultet, Zagreb.
  9. Peti-Stantić, Anita. Stanojević, Mateusz-Milan. Tonković, Mirjana. Contextualized rating reduces concreteness of nouns. Završna konferencija projekta MEGAHR The building blocks of information transfer in language processing. 7. listopada 2021. Filozofski fakultet, Zagreb.
  10. Masnikosa, Irina. Peti-Stantić, Anita.  Processing SVO and OVS Word Order in Croatian: The Role of Prominence Features in Comprehension and Acceptability. Završna konferencija projekta MEGAHR The building blocks of information transfer in language processing. 7. listopada 2021. Filozofski fakultet, Zagreb.
  11. Peti-Stantić, Anita. Willer-Gold, Jana. A Curious Case of Third Person Auxiliary Clitic. Završna konferencija projekta MEGAHR The building blocks of information transfer in language processing. 7. listopada 2021. Filozofski fakultet, Zagreb.
  12. Peti-Stantić, Anita. Put u nepoznato. Razgovor o knjigama i čitanju. Američki kutak, Knjižnice grada Zagreba.  27. rujna 2021. 
  13. Peti-Stantić, Anita. Znati(željom) do čitanja s razumijevanjem. 17. okrugli stol HKD-a “Osobe s teškoćama čitanja u kontekstu multikulturalnosti“. Nacionalna i sveučilišna knjižnica, Zagreb. 24. rujna 2021 (pozvano predavanje)
  14. Peti-Stantić, Anita. Čitajmo djeci i s djecom da ne ostanu bez riječi: intelektualni vokabular mladih. X. međunarodni znanstveni skup “Dijete i jezik danas: Čitanje u suvremenom okruženju”. Sveučilište Josip Juraj Strossmayer, Osijek. 16. rujna 2021. (pozvano predavanje)
  15. Peti-Stantić, Anita. Čitajmo da ne zaboravimo misliti: čitanje kao intelektualna aktivnost Talijanska srednja škola Dante Alighieri, Pula. 8. rujna 2021. (pozvano predavanje)
  16. Peti-Stantić, Anita. Zašto mladi trebaju čitati popularnoznanstvene tekstove, i to odmah? Državni stručni skup za učitelje i nastavnike hrvatskoga jezika Tko čita, tko piše: užitak i značenja;  Potreba za čitanjem književnih i neknjiževnih tekstova i pozitivan stav prema čitanju unutar područja kurikula hrvatskoga jezika. 31. kolovoza i 1. rujna 2021. Zoom. (pozvano predavanje
  17. Peti-Stantić, Anita. Keresteš, Gordana. Gnjidić, Vedrana. Can Textbook Analysis Help Us Understand Why Croatian Students Seldom Read Their Textbooks. 28th SSSR conference (Society for the Scientific Study of Reading) 15. srpnja 2021. (izlaganje na međunarodnoj konferenciji)
  18. Peti-Stantić, Anita. Od čitalačke pismenosti do čitalačke sposobnosti. Županijsko stručno vijeće učitelja hrvatskoga jezika Zagreb zapad. 2. srpnja 2021. (pozvano predavanje)
  19. Peti-Stantić, Anita. Informacija na presjecištu semantike i sintakse: ‘velike’ i ‘male’, konkretne i apstraktne riječi. Stručno i znanstveno savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika, Croaticum. 1. srpnja 2021. (pozvano predavanje)
  20. Peti-Stantić, Anita. Zašto je važno čitati djeci od najranije dobi. Ibis grafika. Webinar. 15. lipnja 2021.
  21. Peti-Stantić, Anita. Učitajmo se u znatiželju i čitajmo s mladima da ne ostanemo bez riječi. Skupština Društva knjižničara Bilogore, Podravine i Kalničkog prigorja. 11. lipnja 2021. (pozvano predavanje)
  22. Peti-Stantić, Anita. Knjižnica kao mjesto poticanja znati(želje): od čitača do čitatelja. Županijsko stručno vijeće knjižničara Osječke županije. 8. lipnja 2021. (pozvano predavanje).
  23. Peti-Stantić, Anita. Djeca postaju čitatelji u krilu svojih roditelja i učitelja. Ljevak škole. Webinar. 20. svibnja 2021.
  24. Peti-Stantić, Anita. Čitanjem do sporazumijevanja i mišljenja. Županijsko vijeće učitelja hrvatskoga jezika Istarske županije. 20. svibnja 2021. (pozvano predavanje)
  25. Peti-Stantić, Anita. How to grow into a skilled reader? Implementing innovation – Focus on marketing and supporting data analysis in workshop The creators. Ljubljana, Slovenija. 19. svibnja 2021. (pozvano predavanje/radionica).
  26. Peti-Stantić, Anita. Dubina i širina slavističkih studija danas: jezikoslovna perspektiva. 4. međunarodna znanstvena konferencija Slavistični znanstveni premisleki Izzivi slavistike v 21. stoletju. 14. svibnja 2021. (plenarno predavanje)
  27. Peti-Stantić, Anita. Knjižnica kao mjesto poticanja znati(želje): od čitača do čitatelja. Županijsko vijeće školskih knjižničara Istarske županije. 12. svibnja 2021. (pozvano predavanje)
  28. Keresteš, Gordana. Kako učenike potaknuti na čitanje udžbenika i pomoći im da ih razumijuGodišnji stručni skup biologa. Agencija za odgoj i obrazovanje. 4. svibnja 2021. (pozvano predavanje)
  29. Peti-Stantić, Anita. Čitajmo s mladima da ne ostanemo bez riječi: Kako i zašto razvijati intelektualni vokabularGodišnji stručni skup biologa. Agencija za odgoj i obrazovanje. 4. svibnja 2021. (pozvano predavanje)
  30. Peti-Stantić, Anita. Stantić, Vedrana. Znati(želja): Zašto mladi trebaju čitati popularnoznanstvene tekstove, i to odmah? Kreativna riznica. Osijek, 23. travnja 2021.
  31. Peti-Stantić, Anita. Znati(želja): Zašto mladi trebaju čitati popularnoznanstvene tekstove, i to odmah? Gradska knjižnica Rijeka. 22. travnja 2021.
  32. Peti-Stantić, Anita. Učitajmo se u znatiželju: Čitajmo s mladima da ne ostanemo bez riječi. 21. travnja 2021.
  33. Peti-Stantić, Anita. Čitanjem do (spo)razumijevanja. Širina i dubina vokabulara djece i mladih. Osnovna škola Ivan Goran Kovačić. Staro Petrovo Selo. Travanj 2021. (pozvano predavanje)
  34. Gnjidić, Vedrana“Native language processing of cognates in general academic vocabulary in multilinguals” Linguistic Representations and Language Processing (LIRLAP) WWU Münster (Promotionskolleg Sprachwissenschaft), 26. ožujka 2021. godine.
  35. Peti-Stantić, Anita.  Intelektualni vokabular mladih i čitanje: od slikovnice do popularnoznanstvenog teksta. 32. proljetna škola školskih knjižničara. Agencija za odgoj i obrazovanje. Zagreb, 24. ožujka 2021. (pozvano predavanje)
  36. Peti-Stantić, Anita. Intelektualni vokabular mladih. Drugi znanstveno-stručni skup Hrvatskog društva sveučilišnih lektora. Zagreb, 26. veljače 2021. (pozvano predavanje, plenarno)
  37. Peti-Stantić, Anita. Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: širina i dubina vokabulara. Međužupanijski stručni skup za učitelje i nastavnike hrvatskoga jezika slavonskih županija. Osijek, 15. siječnja 2021. (ponovljeni webinar, pozvano predavanje)
  38. Gnjidić, Vedrana. Vježbe za razvoj vokabulara u nastavi materinskog jezika. Međužupanijski stručni skup za učitelje i nastavnike hrvatskoga jezika slavonskih županija. Osijek, 15. siječnja 2021. (ponovljeni webinar)
  39. Tonković, Mirjana. Psihološki prediktori čitanja: analiza rada s učiteljima i učenicimaMeđužupanijski stručni skup za učitelje i nastavnike hrvatskoga jezika slavonskih županija. Osijek, 15. siječnja 2021.(ponovljeni webinar, pozvano predavanje)
  40. Peti-Stantić, Anita. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Osnovna škola Hugo Kon, Zagreb, 12. i 14. siječnja 2021. (pozvano predavanje)
  41. Peti-Stantić, Anita. Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Županijsko stručno vijeće učitelja hrvatskoga jezika Međimurske županije.  23. studenog 2020. (pozvano predavanje)
  42. Peti-Stantić, Anita. Čitalačka pismenost i utjecaj općeg akademskog vokabulara na učenje. Stručni skup za više savjetnike Agencije za odgoj i obrazovanje Čitanje za 21. stoljeće. Zagreb, 16. studenog 2020. (pozvano predavanje)
  43. Peti-Stantić, Anita. Čitajmo da se ljudski (spo)razumijemo! Stručni skup Hrvatske udruge školskih knjižničara Živjeti u ‘zanimljivim’ vremenima. Zagreb, 30. listopada 2020. (pozvano predavanje)
  44. Masnikosa, Irina. Tušek, Jelena. Peti-Stantić, Anita. Processing SVO and SOV word order in Croatian.  Linearising Constituents Across Domains (LCAD2020). Bled, 16. listopada 2020. 
  45. Peti-Stantić, Anita. Od čitača do čitatelja: oblikovanje čitateljske sposobnosti. Međunarodni stručni skup u okviru XIX. Dana hrvatske knjige i riječi, dana Balinta Vujkova. Subotica, 2. listopada 2020. (webinar, pozvano predavanje)
  46. Peti-Stantić, Anita. Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: širina i dubina vokabulara. Međužupanijski stručni skup za učitelje i nastavnike hrvatskoga jezika slavonskih županija. Osijek, 3. rujna 2020. (webinar, pozvano predavanje)
  47. Gnjidić, Vedrana. Vježbe za razvoj vokabulara u nastavi materinskog jezika. Međužupanijski stručni skup za učitelje i nastavnike hrvatskoga jezika slavonskih županija. Osijek, 3. rujna 2020. (webinar)
  48. Tonković, Mirjana. Psihološki prediktori čitanja: analiza rada s učiteljima i učenicimaMeđužupanijski stručni skup za učitelje i nastavnike hrvatskoga jezika slavonskih županija. Osijek, 3. rujna 2020. (webinar, pozvano predavanje)
  49. Peti-Stantić, Anita. Data to Help us Form Images: the Abstract and Non-Imageable. Međunarodna konferencija NooJ 2020 Conference. 6. lipnja 2020.  Zagreb. (pozvano predavanje).
  50. Peti-Stantić, Anita. “Čitajmo da ne zaboravimo misliti: čitanje kao intelektualna aktivnost”. 11. ožujka 2020. Zagreb, FFZG (pozvano predavanje).
  51. Peti-Stantić, Anita.  “Logička veza čitanja i mišljenja: intelektualni vokabular i njegova operacionalizacija”. Odjel za srednje školstvo Agencije za odgoj i obrazovanje Republike Hrvatske. 10. ožujka 2020. Zagreb (pozvano predavanje).
  52. Peti-Stantić, Anita. Čitanjem do sporazumijevanja i mišljenjaŽupanijsko stručno vijeće učitelja hrvatskoga jezika Koprivničko-križevačke županije. 18. veljače 2020. Osnovna škola “Braća Radić”, Koprivnica (pozvano predavanje).
  53. Peti-Stantić, Anita. Logička veza čitanja i mišljenja: intelektualni vokabular i njegova operacionalizacija. 28. siječnja 2020. AZOO, Zagreb (pozvano predavanje).
  54. Peti-Stantić, Anita. Kritičko (dubinsko) čitanje za kritičko građanstvo. Županijsko stručno vijeće Građanski odgoj i obrazovanje. 12. prosinca 2019. Zagreb (pozvano predavanje).
  55. Peti-Stantić, Anita. Čitanjem do (spo)razumijevanja – Strukture vokabulara kao vodič za strukturu mišljenja. Županijsko stručno vijeće učitelja Hrvatskoga jezika i školskih knjižničara Bjelovarsko-bilogorske županije. 26. studenog 2019. Bjelovar (pozvano predavanje).
  56. Peti-Stantić, Anita. “Čitanjem do (spo)razumijevanja – od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti”. Skup Županijskog stručnog vijeća knjižničara srednjih škola i učeničkih domova I., II. i XXI. županije6. studenog 2019. Zagreb. (pozvano predavanje
  57. Peti-Stantić, Anita. Standard(i) u kontinuumu. Pripreme Republike Hrvatske za predsjedanje Vijećem EU-a 5. studenog 2019. Zagreb. (pozvano predavanje)
  58. Peti-Stantić, Anita. Jezik u umu, na jeziku i u slikovnicama i knjigama za mlade. Forum Zagrebačkog knjižničarskog društva. 30. listopada 2019. Zagreb. (pozvano predavanje)
  59. Peti-Stantić, Anita. Tonković, MirjanaInformativity of pronominal clitics in Croatian. Konferencija međunarodnog udruženja kognitivnih lingvista za slavenske jezike (SCLA). Cambridge/Boston, Massachusetts. 12. do 14. listopada 2019. 
  60. Peti-Stantić, Anita. Mladi i odrasli: od čitača do čitatelja. Informativni utorak Knjižnica grada Zagreba. Starčevićev trg 4. Zagreb. 1. listopad 2019. (pozvano predavanje)
  61. Stanojević, Mateusz-Milan. Gnjidić, Vedrana. Peti-Stantić, Anita. Affective grounding, imageability and concreteness. Konferencija Poljskog društva za primijenjenu lingvistiku 2019. Sveučilište u Białystoku, Poljska. 26. rujna 2019
  62. Tonković, Mirjana. Dumančić, Francesca. Vlašiček, Denis. Keresteš, Gordana. Peti-Stantić, Anita. Psycholinguistic estimates and lexical decision times for 1000 Croatian nouns (poster sekcija). 21. ESCOP konferencija, 25.-28. rujna 2019. Tenerife. 
  63. Willer Gold, Jana. Peti-Stantić, Anita. “Aux Clitic Drop in Object Clauses: Interaction of Person, Gender and Case“. Object Agreement Across Barriers 2019. Zagreb, 17. rujna 2019. 
  64. Peti-Stantić, Anita. “Kako čitači rastu do čitatelja”Pučka knjižnica i čitaonica Daruvar. 12. rujna 2019. (pozvano predavanje). 
  65. Peti-Stantić, Anita. “Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti“. Županijsko stručno vijeće školskih knjižničara Karlovačke županije. Osnovna škola Dubovac. 3. rujna 2019. (pozvano predavanje)
  66. Irina Masnikosa.Contextualization of Concreteness and Imageability within Grammatical Frames“. ASEEES Summer Convention 2019. 15. lipnja 2019. Zagreb.
  67. Jelena Tušek. “Replicability of Psycholinguistic Experiments across Languages: Croatian and Slovene“. ASEEES Summer Convention 2019. 15. lipnja 2019. Zagreb.
  68. Anita Peti-Stantić. “Uncontextualized and Contextualized Concreteness and Imageability“. ASEEES Summer Convention 2019. 15. lipnja 2019. Zagreb.
  69. Anita Peti-Stantić. Čitajmo da ne zaboravimo misliti: čitanje kao intelektualna aktivnost. Sveučilište u Osijeku, 28. svibnja 2019. (u sklopu predstavljanja knjige “Čitanjem do (spo)razumijevanja: od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti). (pozvano predavanje)
  70. Anita Peti-Stantić. “Strukture vokabulara za strukture mišljenja: od fonetike do semantike“. Osmi sastanak Odjela za fonetiku Hrvatskoga filološkog društva u akademskoj godini 2018./2019. (u drugom ciklusu pod naslovom Suvremeni istraživački pristupi govoru i jeziku). Zagreb. 20. svibnja 2019. (pozvano predavanje)
  71. Gnjidić, Vedrana. Peti-Stantić, Anita. “Veza širine i dubine vokabulara i akademske pismenosti učenika”. 33. međunarodni znanstveni skup Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku  (Značenje u jeziku: od individualnoga do kolektivnoga). 16. svibnja 2019. Filozofski fakultet u Rijeci.
  72. Anita Peti-Stantić. Čitajmo da ne zaboravimo misliti: čitanje kao intelektualna aktivnost. Sveučilište u Zadru, 14. svibnja 2019. (u sklopu predstavljanja knjige “Čitanjem do (spo)razumijevanja: od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti). (pozvano predavanje)
  73. Peti-Stantić, Anita, Tonković, Mirjana. “Croatian Psycholinguistic Database: Challenges and Achievements”. Međunarodni znanstveni skup E-rječnici i e-leksikografija (u organizaciji Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Hrvatske zaklade za znanost i Sveučilišta VERN). 10. i 11. svibnja 2019. (VERN, Iblerov trg 14).
  74. Willer Gold, Jana, Matić, Ana, Pavlović, Marijan, Peti-Stantić, Anita.”Croatian Conjunct Agreement Preferences Disambiguate Relative Clause Antecedent”. Neuroscience of Language Conference, 22./23. travanj 2019. Abu Dhabi, UAE.
  75. Keresteš, Gordana, Tonković, Mirjana, Peti-Stantić, Anita. Psiholingvistički prediktori dobi usvajanja riječi. Međunarodni psihologijski znanstveni skup 24. dani Ramira i Zorana Bujasa . 13. travnja 2019. Filozofski fakultet, Zagreb.
  76. Peti-Stantić, Anita. “Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta”. Županijsko stručno vijeće učitelja hrvatskog jezika Bjelovarsko-bilogorske županije. 5. travnja 2019. Daruvar (pozvano predavanje)
  77. Keresteš, Gordana. “Teškoće čitanja – modeli podrške i intervencije u školskom okruženju.” Međužupanijski stručni skup stručnih suradnika psihologa u osnovnim i srednjim školama. 14. ožujka 2019. Zagreb, OŠ Vrbani (pozvano predavanje).
  78. Peti-Stantić, Anita. “Concreteness and imageability at the interface of linguistics and psychology“. University of Birmingham, 1. ožujka 2019. Birmingham, Ujedinjeno Kraljevstvo (pozvano predavanje)
  79. Peti-Stantić, Anita. “Concreteness and imageability at the interface of linguistics and psychology”. UCL, 26. veljače 2019. Linglunch.  London, Ujedinjeno Kraljevstvo (pozvano predavanje)
  80. Peti-Stantić, Anita. “Imagining the abstract and non-imageable. Sveučilište Oxford, Ujedinjeno Kraljevstvo. 20. veljače 2019. (pozvano predavanje)
  81. Peti-Stantić, Anita. Figurative Potential of Light Verb Constructions in Croatian. 70th ASEEES conference (Association for Slavic, East European and Eurasian Studies), Boston, SAD.
  82. Barbaroša Šikić, Mirela, Peti-Stantić, Anita, Martinis, Olgica. Kemionica: razumijem što govore kemičari. 4. hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju. Split, Hrvatska. 10. studeni 2018.
  83. Peti-Stantić, Anita,Tonković, Mirjana, Keresteš, Gordana. Od strukture vokabulara do strukture teksta26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa “Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke”. Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 9. studeni 2018.
  84. Peti-Stantić, Anita, Keresteš, Gordana. Why systematicity matters? 1st Literacy Summit of the Europan Literacy Network, Porto, 1.11.2018.
  85. Stanojević, Mateusz-Milan. Do concreteness and imageability depend on lexical class? AELCO 2018: XI International Conference of the Spanish Cognitive Linguistics Association, Córdoba, Španjolska, 19. 10. 2018.
  86. Anđel, Maja, Mateusz-Milan Stanojević i Anita Peti-Stantić. Contextualized and non-contextualized concreteness ratings51st Annual Meeting of the Societas Linguistica Europaea, Tallinn, Estonija.
  87. Masnikosa, Irina. The Processing of VP Ellipsis in Croatian: Exploring the Main Assertion HypothesisForm-Meaning Mismatches in Natural Language. Göttingen, Njemačka, 31. 7. 2018.
  88. Peti-Stantić, Anita, Maja Anđel, Gordana Keresteš, Nikola Ljubešić, Mateusz-Milan Stanojević i Mirjana Tonković. 2018. Psiholingvističke mjere ispitivanja 3.000 riječi hrvatskoga jezika: konkretnost i predočivost. Suvremena lingvistika, Vol. 44 No. 85 DOI: https://doi.org/10.22210/suvlin.2018.085.05
  89. Ljubešić, Nikola, Darja Fišer i Anita Peti-Stantić. 2018. Predicting Concreteness and Imageability of Words Within and Across Languages via Word Embeddings. 3rd Workshop on Representation Learning for NLP (RepL4NLP), Melbourne, Australia, 22. srpnja 2018.
  90. Peti-Stantić, Anita. 2018. Čitanje za (spo)razumijevanje. Međužupanijski skup školskih knjižničara Varaždinske, Koprivničko-križevačke i Međimurske županije. Ivanec, 4. lipnja 2018. (pozvano predavanje)
  91. Peti-Stantić, Anita. An Interplay of Hierarchy and Linearity in Mental Grammar of Croatian. CLARC 2018: Perspectives on Linguistic Diversity, Rijeka, 8. do 10. lipnja 2018.
  92. Keresteš, Gordana; Tonković, Mirjana i Peti-Stantić, Anita. Koje riječi (mislimo da) smo naučili najranije? XXI. dani psihologije u Zadru, svibanj 2018.
  93. Willer Gold, Jana; Peti-Stantić, Anita; Palmović, Marijan i Matić, Ana. Mjerenjem pokreta očiju do referenta relativnih rečenica: koordinirana strukturaHrvatski sintaktički dani, Osijek, svibanj 2018.
  94. Masnikosa, Irina i Peti-Stantić, Anita. 2018. O obliku i tipu informacije u procesiranju zavisnosloženih rečenica: elipsa. Hrvatski sintaktički dani, Osijek, svibanj 2018.
  95. Peti-Stantić, Anita. 2018. Potka i osnova: tkanje gramatičnosti. STULIKON, 12. svibnja 2018. (pozvano predavanje)
  96. Keresteš, Gordana. 2018. Intervencije za podizanje čitalačke pismenosti – zašto su važne i što može činiti škola? Državni stručni skup Agencije za odgoj i obrazovanje “Učinkovite intervencije” za stručne suradnike psihologe i nastavnike psihologije. Varaždin, 8.-10. svibnja 2018. (pozvano predavanje)
  97. Peti-Stantić, Anita. 2018. Languages in the mind: systematic variability of agreement and word order interface options. 32. međunarodni znanstveni skup HDPL-a: Jezik i um, Rijeka, 3.-5. svibnja 2018. (plenarno izlaganje) VIDEO
  98. Lečić, Dario i Tušek, Jelena. 2018. Je li konkretnije i/ili predočivije ujedno i frekventnije. 32. međunarodni znanstveni skup HDPL-a: Jezik i um, Rijeka, 3.-5. svibnja 2018.
  99. Peti-Stantić, Anita. 2018. Leksik i gramatika u umu. Pozvano izlaganje na Lingvističkim razgovorima HDPL  26.4.2018.
  100. Peti-Stantić, Anita. 2018. Mozak (ni)je za čitanje : Kritičko čitanje za kritičko građanstvo, 23. travnja 2018.
  101. Peti-Stantić, Anita. 2018. “Čitanje u mozgu za čitanje u društvu” na Stručnom međunarodnom skupu Hrvatskog knjižničarskog društva Informacijska pismenost u dječjim knjižnicama (pozvano izlaganje), 23. ožujka 2018. VIDEO
  102. Peti-Stantić, Anita. 2018. “Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: najava prvog modula za učitelje” u Agenciji za odgoj i obrazovanje (pozvano izlaganje), 16. veljače 2018.
  103. Tušek, Jelena; Vasung, Ana; Peti-Stantić, Anita. 2018. Suodnos konkretnosti i figurativnosti glagola u južnoslavenskim jezicima. Kompas, 9. i 10. veljače 2018.
  104. Peti-Stantić, Anita. 2018. Klitike naše svagdašnje. Pun ti je kufer? I meni. Zagrebački lingvistički krug. (pozvano predavanje), 23. siječnja 2018., Zagreb
  105. Peti-Stantić, Anita. 2017. Od informacije do strukture i natrag: potencija i realizacija. LinguaDOC I. znanstveni skup doktoranada HDPL-a: Istraživanje – od zamisli do objave. (pozvano predavanje), 25. studenoga 2017., Rijeka
  106. Stanojević, Mateusz-Milan i Peti-Stantić, Anita. 2017. Concreteness, subjective frequency and the thing/relation distinction in Croatian. 15th Slavic Cognitive Linguistics Conference (SCLA 2017), 12.-14. listopada 2017., Sankt Peterburg (Rusija)
  107. Peti Stantić, Anita i Mirjana Tonković. 2017. Disentangling Linearity: Croatian Personal Pronouns. The Resolving Conflicts Across Borders Conference (RCAB), 20.-24. listopada 2017., Dubrovnik
  108. Jackendoff, Ray. 2017. What can you say without syntax? A grammatical hierarchy (pozvano predavanje). Zagreb, Filozofski fakultet, 18. listopada 2017.
  109. Peti-Stantić, Anita. 2017. On Wackernagel ten years later: Personal Pronouns in Information Structure. 12th Slavic Linguistic Society Annual Meeting (SLS), 21.-24. rujna 2017., Ljubljana (Slovenija)
  110. Tušek, Jelena i Anđel, Maja. 2017. Imageability of unimageable: Researching imageability of pseudoverbs in Croatian. 12th Slavic Linguistic Society Annual Meeting (SLS), 21.-24. rujna 2017., Ljubljana (Slovenija)
  111. Stanojević, Mateusz-Milan. 2017. Concreteness, abstractness and the building blocks of Croatian mental grammar. University of Sheffield, rujan 2017. (pozvano predavanje)
  112. Tušek, Jelena i Peti Stantić, Anita. 2017. Što je predočivo, a što konkretno u hrvatskom? 31. međunarodni znanstveni skup HDPL-a: Jezik i njegovi učinci, 4.-6. svibnja 2017., Rijeka.
  113. Peti-Stantić, Anita. 2017. Enriched Compositionality in Light Verb Constructions in Croatian. 3rd International Symposium on Figurative Thought and Language, 26.-28. travnja 2017., Osijek

 458 total views,  1 views today

This post is also available in: enEnglish (Engleski)