Objavljeni radovi sudionika na projektu
- Peti-Stantić, Anita, and Stantić, Vedrana (2021). Putovanje u nepoznato: Zašto se bavim znanošću (i kako je do toga došlo?). Naklada Ljevak.
- Peti-Stantić, A. (2021). Intelektualni vokabular mladih i čitanje: Od slikovnice do popularnoznanstvenoga teksta. Odraz reformskih promjena u školskoj knjižnici XXXII. Proljetna škola školskih knjižničara, 8–15.
- Peti-Stantić, A., Anđel, M., Gnjidić, V., Keresteš, G., Ljubešić, N., Masnikosa, I., Tonković, M., Tušek, J., Willer-Gold, J., i Stanojević, M.-M. (2021). The Croatian psycholinguistic database: Estimates for 6000 nouns, verbs, adjectives and adverbs. Behavior Research Methods. https://doi.org/10.3758/s13428-020-01533-x
- Peti-Stantić, Anita, i Stantić, Vedrana (2021). Znati(želja): Zašto mladi trebaju čitati popularnoznanstvene tekstove, i to odmah? Naklada Ljevak.
- Peti-Stantić, A., Keresteš, G., i Gnjidić, V. (2021). Can textbook analysis help us understand why Croatian students seldom read their textbooks? Technology, Knowledge and Learning. https://doi.org/10.1007/s10758-020-09485-z
- Peti-Stantić, Anita. (2019). Čitanjem do (spo)razumijevanja: Od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti. Naklada Ljevak.
- Ljubešić, Nikola. (2018). Concreteness and imageability lexicon MEGA.HR-Crossling, Slovenian language resource repository CLARIN.SI
- Ljubešić, Nikola, Darja Fišer, Anita Peti Stantić. (2018). Predicting Concreteness and Imageability of Words Within and Across Languages via Word Embeddings. Proceedings of The Third Workshop on Representation Learning for NLP. 217-222.
- Peti Stantić, Anita, Maja Anđel, Gordana Keresteš, Nikola Ljubešić, Mateusz-Milan Stanojević i Mirjana Tonković. (2018). Psiholingvističke mjere ispitivanja 3.000 riječi hrvatskoga jezika: konkretnost i predočivost. Suvremena lingvistika, Vol. 44 No. 85. 91-112.
- Kerestes, G., Brkovic, I., Siegel, L. S., Tjus, T., & Hjelmquist, E. (2019). Literacy development beyond early schooling: a 4-year follow-up study of Croatian. Reading and Writing. https://doi.org/10.1007/
s11145-018-9931-9 - Tušek, Jelena i Anita Peti Stantić. (2018). Što je predočivo, a što konkretno u hrvatskom?. Jezik i njegovi učinci. Stolac, Diana; Vlastelić, Anastazija (ur.) Zagreb: Srednja Europa. 317-335.
1,089 total views, 2 views today
This post is also available in: English (Engleski)