Radionica: Metodologija i etika emipirijskih istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima

Srdačno pozivamo sve zainteresirane na jednodnevnu radionicu pod naslovom Metodologija i etika emipirijskih istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima koja će se u okviru projekta Hrvatske zaklade za znanost HRZZ-IP-2016-06-1210 Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture, održati u Vijećnici Filozofskog fakulteta 1. veljače 2019.

Radionica je namijenjena svim članovima projekta i svim zainteresiranim sudionicima, posebno mlađim kolegama koji smatraju da bi im mogla pomoći u istraživačkom radu.

Kako će se u praktičnom dijelu radionice raspravljati o nekoliko konkretnih primjera, molimo zainteresirane sudionike radionice, posebno mlađe kolege, da nam pošalju kratak opis istraživanja koja žele provesti (cilj istraživanja, metode koje namjeravaju primijeniti, očekivanja…). Primjere treba poslati na adrese: anita.peti-stantic@ffzg.hrmirjana.tonkovic@ffzg.hr i gkerestes@ffzg.hr.

Radionica: Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta

Anita Peti-Stantić, Mirjana Tonković i Vedrana Gnjidić održat će treću u nizu radionicu Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta za učitelje i učenike.

U sklopu Županijskog stručnog vijeća učitelja hrvatskog jezika Varaždinske županije 18. siječnja 2019. održat će se radionica za učitelje u Osnovnoj školi Novi Marof s početkom u 15 sati, a učenici će na radionici sudjelovati u subotu (19. siječnja) u Elektrostrojarskoj školi Varaždin u kojoj djeluje Centar izvrsnosti za hrvatski jezik. Radionica se sastoji od dva izlaganja i niza igara, vježbi i psiholingvističkih ispitivanja s učenicima.

Radionica: Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta

Anita Peti-Stantić, Gordana Keresteš, Vedrana Gnjidić i Ema Perišić održat će drugu u nizu radionicu Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta za učitelje i učenike. Radionica se sastoji od dva izlaganja i niza igara, vježbi i psiholingvističkih ispitivanja s učenicima, a održat će se u Osnovnoj školi Nedelišće u četvrtak, 3. siječnja 2019. s početkom u 10:30. Na radionici će sudjelovati učitelji i učenici iz osnovnih škola u Nedelišću, Gornjem Mihaljevcu i Ivanovcu.

Radionica: Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta

Anita Peti-Stantić, Mirjana Tonković, Vedrana Gnjidić i Ema Perišić održat će radionicu za učitelje i učenike Osnovne škole Đuro Ester u Koprivnici na temu Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta. Radionica, koja će se održati u petak, 23. studenog 2018. u Koprivnici, sastoji se od dva izlaganja i niza igara, vježbi i psiholingvističkih ispitivanja s učenicima.

 

Kemionica: razumijem što govore kemičari

Mirela Barbaroša Šikić i Olgica Martinis, savjetnice u Agenciji za odgoj i obrazovanje, održat će dvije radionice pod naslovom “Kemionica: razumijem što govore kemičari”. Radionice su pripremljene u okviru projekta MEGAHR u suradnji s Anitom Peti-Stantić te su  namijenjene učiteljima kemije u osnovnim i srednjim školama, a održat će se u okviru 4. hrvatske konferencije o kemijskom obrazovanju koja se održava od 7. do 10. studenog 2018. u Splitu. 

Od strukture vokabulara do strukture teksta

Anita Peti-Stantić će u okviru simpozija “Čitanje i kvaliteta života” voditeljice Gordane Keresteš održati izlaganje pod naslovom “Od strukture vokabulara do strukture teksta”. Izlaganje je pripremljeno u suautorstvu s Mirjanom Tonković i Gordanom Keresteš, a održat će se u okviru 26. godišnje konferencije hrvatskih psihologa “Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke” koja se održava od 7. do 10. studenog 2018. u Sv. Martinu na Muri.

Do concreteness and imageability depend on lexical class?

Mateusz-Milan Stanojević izložit će rad pod naslovom: Do concreteness and imageability depend on lexical class? na konferenciji AELCO 2018: XI International Conference of the Spanish Cognitive Linguistics Association (Cognitive linguistic research in metonymy, metaphor, constructions and frames: Scope, models and methods) koja će se održati u Španjolskoj (Córdoba) od 17. do 19. listopada 2018.

Program konferencije možete pronaći ovdje.