Prikaz dosadašnjih rezultata i rasprava o razvoju alata za poboljšanje učeničke jezične/čitalačke kompetencije

Program PRVOG modula stručnoga usavršavanja učitelja u suradnji projekta HRZZ-IP-2016-06-1210 Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture i savjetnika Agencije za odgoj i obrazovanje

Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta

Radni program

20. travnja 2018.

Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Lučićeva 3, 10000 Zagreb

Dvorana VII

MATERIJALI S RADIONICE

vrijeme

sadržaj

nositelj sadržaja

10 – 10.05

O skupu – uvodna riječ

Mirela Barbaroša-Šikić, prof.

10. 05 – 10.45.

Psihološki prediktori čitalačke  pismenosti djece školske dobi

prof. dr. sc. Gordana Keresteš

10.45 – 11.30

Što se i kako u jeziku zamišlja? Dubina i širina rječnika tinejdžera

prof. dr. sc. Anita Peti-Stantić

11.30 – 11.45

Stanka za kavu

11.45 – 13.30

RADIONICA: Od teksta do rječnika i nazad (upoznavanje s metodama i strategijama rada)

AKTIVNOSTI: rad na strukturama tekstova

Anita Peti-Stantić, Gordana Keresteš i Mirjana Tonković

13.30– 14.15

Stanka za ručak 

14.15 – 15.45

RADIONICA: Od teksta do rječnika i nazad (rasprava i podjela poslova za rad s učenicima)

AKTIVNOSTI: rad na strukturi vokabulara

Anita Peti-Stantić i Mirjana Tonković

15.45 – 16.00

Evaluacija skupa

Mirela Barbaroša-Šikić, prof.